igår..

jag grät floder igår.Kärleken är över eller va man säger! Det kändes som jorden skulle gå under för mig. Men tur så har man vänner/bästa vänner. Min bästa vän Isadora fick mig och le. Jag som sa att jag aldrig skulle le igen efter det. Men Isadora fick mig och le 1000 gånger, åh jag bara älskar dig isadora!!!!!:*:*:*<333 bästa vänner för alltid!!!!!!:*
Jag tänker på denna meningen " han är mitt ex just nu "...De låter inte så bra faktiskt...Han har redan ny...Men asså jag kan inte komma över han. Han har vart så himla snäll!:-(
---
Över till något annat:
Igår skrev jag ett inlägg som hette " sola bada ute och grilla ". Efter jag hade publicerat det inlägget så fick jag faktiskt bada i poolen... Den var svin kall ahhahhaha xD
menmen, ses :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0